S1, A4: Joseline måste fatta ett mycket svårt beslut. Mimi hittar Stevie waiting on her doorsteps for a surprising confession. Scrappy får veta att Stevie for varit respektlös mot Erica på K. Michelles showcase och helvetet bryter lös.