Se pappa springa hem Pappa på heltid
S1, A1: När hans serie läggs ner använder David Hobbs (Scott Baio), Amerikas tv-pappa nummer ett, färdigheterna från hans tv-serie när han möter utmaningen att vara en hemmapappa i det verkliga livet.