S7, A26: Jim leder gruppen som ska intervjua kandidater för chefsposten, bland andra Andy och Darryl. I rollerna: Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 25 av 26: Search committee 1.