Sebastian Fitzek’s Therapy – Återkomsten
S1, A5: Viktor Larenz återvänder till Parkum för en sista konfrontation med Anna Spiegel. Roth försöker reparera relationen med sin dotter och kommer ett steg närmare sanningen om Josys försvinnande.