Sebastian Fitzek’s Therapy – Desperat
S1, A2: Viktor Larenz får en allierad och försöker ta reda på mer om den gåtfulla Anna Spiegel. Vad vill egentligen den psykiskt instabila kvinnan ha av honom? Dr Roth använder sig av tvivelaktiga behandlingsmetoder och granskas av sin chef.