Sebastian Fitzek’s Therapy – Försvunnen
S1, A3: Viktor Larenz bestämmer sig för att konfrontera Anna Spiegel. Detta utlöser en kedja av olyckliga händelser som slutar i tragedi. Roth är pressad både i sitt yrkes- och privatliv, vilket försätter honom i fara.