S1, A5: Nya avslöjanden leder till djupa konversationer mellan vännerna. Tina sätter på dansmusik och vill att de fyra sluter fred genom att de utför en av sina gamla danskoreografier tillsammans. Juan verkar vara på bättre humör och festar med Leo och Enrique. Efter några drinkar börjar Flora att bråka igen, vilket slutar i en beskyllning som gör Tina väldigt illa till mods.