S1, A14: Prue hjälper en ung häxa som blivit kidnappad och förnyar sin egen längtan efter barn. Under tiden får Phoebe reda på att Leo egentligen är en skyddsängel för goda häxor och detta leder till att Leo gör slut med Piper.