90 Day Fiancé: Before The 90 Days Secrets And Lies
S1, A5: Patrick åker till Paris och Myriam oroar sig över sin hemlighet, Paul och Karines förhållande påverkas av misstro och Larry befarar att hans filippinska flickvän kanske är otrogen.