Secrets Of Abandoned Places The UnXplained With William Shatner
S4, A4: Från forntida babylonier till moderna urbana upptäcksresanden har vi människor alltid varit fascinerade av övergivna platser. Vad är tjusningen med dessa postapokalyptiska landskap? Morbid nyfikenhet? Eller något som är svårare att definiera?