Secrets of the State
S1, A1: 2017 läcktes tre videos där militärplan träffar på "tic tac"-ufon. Men det var inte första gången man stött på dessa föremål. Ben Hansen gräver djupare för att ta reda på varför regeringen har dolt den informationen.