Pappa på heltid See Dad Be Normal...ish
S2, A5: Joe blir kändis efter ett hjältedåd men har svårt att anpassa sig när berömmelsen falnar, så David försöker visa att det är kul att vara normal. Janie upptäcker vad Emily har dolt.