Grown-ish Self Care
S2, A16: Zoey och tjejerna åker hem till familjen Johnson i Sherman Oaks över helgen för självvård och avgiftning… men Zoey upptäcker snart att hennes uppfattning om avslappning kanske inte är vad alla behöver. Aaron återupptäcker sin passion för aktivism ch håller en lokal insamling.