Selfless Prison Break
S4, A12: Sökandet efter Scylla kommer till ett chockerande slut när Sara tas som gisslan. T-Bag och Gretchen har sin sista strid. Michael och Lincoln står ansikte mot ansikte med generalen och blir förrådda av en av sina egna.