S2, A12: Katie är orolig att Gregs nya boksläpp ska gå så dåligt att hon ger Doris och Angela i uppdrag att skriva bra recensioner för att styrka Gregs självförtroende. När boken går oväntat bra, köper Greg en ny bil utan att fråga Katie.