9-1-1: Lone Star Sellouts
S4, A10: Tommy har en kamp mellan paramedicinska besättningar med sin tidigare arbetsgivare, de privata entreprenörerna Paragon Medics, när de hanterar nödsituationer som involverar en dialyspatient och en parfymfabrik. Under tiden träffar Owen en vacker kvinna på en välgörenhetstillställning.