Sentencing
S1, A13: Avon Barksdales gäng visar sig ha svaga länkar, och Daniels och McNulty vänder sig till en högre instans för att komma vidare med fallet, och lösa det. D'Angelo föreställer sig äntligen ett liv bortanför drogkulturen.