The Equalizer Separated
S2, A8: McCall och Mel hjälper en kvinna att hitta sin son efter att hon separerades från honom när hon sökte asyl vid den amerikanska gränsen. Mel, McCall och Bishop försöker få Harry frigiven från fängelset.