Severely Weatherbeaten
S1, A2: Jackie har inte rört alkohol på en vecka när hon får syn på ett fotografi med koppling till Sherry. På ett AA-möte återförenas hon med Junior bekymrat tar del av nyheten att Jackie lämnat rehab i hopp om att kunna lösa mordet.