Raising Hope Sex, Clown and Videotape
S3, A17: Burt och Virginia upptäcker att de har tappat bort en personlig och komprometterande hemvideo och att den har hamnat i händerna på ett annat par. Sabrina försöker komma till rätta med Jimmys sömngående.