Sexy Beasts
S1, A3: Glöm snacket om blommor och bin, Ryan Reynolds avslöjar de märkliga taktiker som underdogs använder för att attrahera "den rätta". Från kärlek vid första ögonkastet för näsapor och kalkoner till förspel bland flyghundar - de här djuren skapar nya regler för romanser i djurriket.