Covert Affairs Shady Lane
S5, A1: Samtidigt som Annie och Auggie funderar på sin framtid, gör en koppling till någon från Annies förflutna att hon får ett uppdrag att stoppa ett terroristhot på amerikansk mark. Det blir mer spänt på arbetsplatsen när Calder och Joan upptäcker vem som ska bli den nya chefen, medan Arthur funderar på en karriär i den privata sektorn.