The Good Doctor She
S1, A14: När Shaun och Jared diskuterar hur de ska behandla en tolvårig transsexuell flickas cancer, måste Claire och en tävlingsinriktad förstaårsläkare samarbeta för att rädda en ensamstående pappa från en läkemedelsresistent superinsekt.