Pretty Little Liars She's Come Undone
S4, A21: Emily, Hanna och Spencer blir oroliga för Aria när de ser hur hon har drabbats av att få höra den chockerande nyheten om Ezra. Aria vet inte vem hon ska lita på och ger sig ut på jakt efter svar eftersom hon inte vill tro att avslöjandet är sant.