How I Caught My Killer "She's only fourteen, and she's not home."
S1, A5: Vintern 2013 kom 14-åriga Shaniesha Forbes aldrig hem efter skolan. Hennes förkolnade kvarlevor dyker upp på en strand i Brooklyn några dagar senare, men den här tonåringen lämnar efter sig ett berg av digitala bevis för NYPD att sålla igenom för att hitta hennes mördare.