S3, A16: Owen reser till Los Angeles för att konfrontera sin frånvarande far och en del smärtsamma barndomsminnen. Wyatt får ett utbrott och uppmanar Judd att ta med honom till sin familjeranch, där en nödsituation för dem närmare varandra.