S1, A3: Våra OG:s blir mer involverade i musiken. De lär sig även management, produktion och utveckling av artister. Men deras förflutna kommer ikapp dem. När 1992 års oroligheter i Los Angeles var som värst så satt seriens huvudfigurer i fängelse.