9-1-1: Lone Star Shock & Thaw
S3, A3: Medan den oväntade arktiska kallfronten och isstormen fortsätter att orsaka förödelse i Austin, arbetar Owen för att rädda livet på de strandsatta migranterna; T.K:s liv hänger på en lös tråd och Grace förbereder sig för födseln av sin baby.