Sigges våghalsiga utmaning
S3, A47: Emma Molin och Sigge Eklund måste stoppa Gry Forssell och Micke Tornving. Filip kritiserar Emmas attityd. Vad kan lagen egentligen om knäckebröd? Och vad heter de manliga programledarna i SVT:s Morgonstudion egentligen?