Signaling Risk Silicon Valley
S1, A5: Erlich övertygar en graffitikonstnär att skapa Pied Pipers logotyp, med kontroversiella resultat. Jared försöker effektivisera företaget. Richard får veta att han bara har åtta veckor på sig att förbereda en demonstration på TechCrunch Disrupt.