S1, A4: Mandarin använder Julias dotter Rachel för att locka Iron Man i en fälla. För att rädda henne måste Iron Man övervinna ett allvarligt strömförsörjningsproblem. Samtidigt accepterar militären en ny stridsvagnsdesign från Stark Enterprises.