S2, A12: Kärleken spirar på McKinley High när kören installerar ett kyssbås inför alla hjärtans dag. Det hela går dock inte som planerat. Istället slutar det med krossade hjärtan. Musiknumren inkluderar "Fat Bottomed Girls", "PYT", "When I Get You Alone", "Firework" och "Silly Love Songs".