The Secrets of Hillsong Sins of the Father
S1, A3: När en grupp internationella reportrar granskar Hillsongs globala nätverk står det klart att långt innan Carl Lentz överträdelser lade Frank Houston, Hillsongs grundare, grunden för kyrkans systematiska mönster att dölja missförhållanden med sekretessavtal och pengar för att hålla tyst. Brian Houston, Franks son, påstås att ha mörkat sin fars hemliga övergrepp i årtionden.