Alla mot alla med Filip och Fredrik Sista halmstrået
S9, A49: Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh har chans att koppla grepp om en slutspelsplats när de möter Ylva Hällen och Reuben Sallmander som kommer in med ett nytt självförtroende.