Privata affärer Sista tåget
S1, A5: Marina har blivit kidnappad av mördaren men lyckas fly, men i sin flykt skadar hon sig allvarligt. Med Pablos hjälp upptäcker Héctor identiteten på konstnären bakom bilden av Vattnets hus, och de bestämmer sig för att söka upp honom för att fråga om mördarens identitet.