Alla mot alla med Filip och Fredrik Sista veckan för grupp 1
S9, A25: Gruppens sista vecka drar igång när vinsthungriga Eva Hamilton och Jan Gradvall möter Lina Axelsson Kihlblom och Pontus Gårdinger som bestämt sig att nå slutspelet.