Chicago PD Sisterhood
S5, A15: Underrättelseenheten jagar en person som attackerar våldtäktsmän. Utredningen blir personlig för Burgess (Marina Squerciati) som börjar ifrågasätta om männen som attackerade hennes syster verkligen har fått sota för det de gjorde.