S1, A6: Sito Miñanco, kungen av Europas drogsmuggling, köper ett fotbollslag för att tvätta pengar. Sitos dröm krossas av Operation Nécora – polisinsatsen som blev spiken i kistan för smugglarklanerna i Galicien.