S1, A6: Mammorna och papporna till ungdomarna på Cromañón tar emot nyheten om branden och fokuserar desperat på att hitta sina barn. Under timmarna och dagarna som följer måste de överlevande konfrontera vänners och släktingars död. Överväldigad flyr Malena till staden Rosario, medan Carlos Binder börjar etablera sig som en rättsperson i Cromañón-fallet.