HANNA Skogen
S1, A1: 15 år efter att Erik Heller räddat Hanna från en hemlig rumänsk anläggning, lever de i en skog i Polen. Erik har tränat Hanna till en skicklig mördare och jägare. Men hon vill bort från sin isolerade värld och börjar gå allt längre hemifrån. Det drar till sig Marissa Wieglers uppmärksamhet, CIA-agenten som har jagat Hanna sedan födseln.