Adhura Skuggpojken
S1, A2: En mardrömslik händelse i poolen lämnar Adhiraj skakad. Ett mystiskt märke dyker upp igen. Supriya försöker hjälpa Vedant. Ett chockerande möte i samlingssalen får alla att minnas Ninad. Dekanen tar ett beslut. Old Boys pratar om det förflutna. Adhiraj får en koppling till Vedant. Skuggpojken visar sig och en Old Boy försvinner.