Alla mot alla med Filip och Fredrik Slå de oslagbara?
S10, A15: Jerka Johansson och Tom Sjöstedt är självsäkra i mötet med mästarna Annika Lantz och Johar Bendjelloul. Har de vad som krävs för att slå de oslagbara?