Alla mot alla med Filip och Fredrik Slaget om andraplatsen
S9, A53: Vi dundrar in i gruppspelets sista vecka med en ostoppbar skrattfest där Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh möter Tara Moshizi och Thomas Petersson.