Släkt och vänner
S1, A5: Tracy fyller år och Chanel ser till att hon känner kärleken. För att ge Ghost och Tracy så mycket stöd som möjligt överraskar Chanel och Dom dem med en inbjudan till att bli en del av Bowies liv för alltid.