The Sleepover Cold Case: The Complete Series
S2, A6: När en ung kvinna hittas strypt och dumpad på ett lokalt badställe inser Rush och kriminalpoliserna att detta brott är identiskt med det olösta mordet på en 12-årig flicka från 1989.