Slutspel
S1, A6: Säsongsavslutning. Marja räddar Erik från Silverhielms senaste straff men när rektorn får kännedom om deras relation måste Stjernsberg ta ställning till Eriks plats på skolan. Silverhielm tror sig äntligen ha knäckt Erik.