Allt eller inget: Toronto Maple Leafs SLUTSTRÄCKAN
S1, A4: Med slutspelet precis runt hörnet ådrar sig Zach Bogosian en axelskada och Zach Hyman skadar knät. Nick Foligno tar farväl av sin familj i Columbus och hälsar på sina nya lagkamrater i Toronto. När Leafs jagar vinst i norr jagar Matthews NHL:s målskyttetitel. Nylander & vänner umgås. Den hemliga klubben i Maple Leafs omklädningsrum avslöjas!