Ugly Betty Smokin' Hot
S4, A14: Betty upptäcker en ny designer på en lågprioriterad visning under modeveckan. Amanda samarbetar med Helen för att starta ett nytt klädmärke. Tyler kommer till New York för att söka upp Claire.