S1, A5: En av komikerna skapar total förödelse med sitt nummer. Den femte timmen är kommen och förtvivlan slår till. De bästa komikerna börjar få slut på material. När Philippe och Jeroom upptäcker att komikerna inte kan få varandra att skratta spelar de ett nytt trumfkort. Tineke visar en väldigt oväntad sida av sig själv.