Animal Kingdom Smurf
S4, A13: I sviterna av Smurfs kupp måste familjen Cody skydda sitt rykte. Deran inser att det bara finns ett sätt att hålla Adrian trygg på. Spänningen mellan Pope och J når sin kulmen.